Moips, tänään koulussa meni huonosti: Oli Puutöitä, Menin hakemaan maalia ja mikä yllätys, kun kannoin sitä pöytäryhmälleni, Minä kaaduin ja se maalipurkki 

Lensi pitkin seiniä! se Janin ihastus nauroi, ja löi olkapäälle: " Mikä sua vaivaa edes Jani ei taho olla sun kans, ei oo mikään ihme" :- Se sano noin, olis tehny mieli lyyä turpiin, Onneks ei tiiä näitten sivujen osoitetta, Miksi se on niin ilkee, mulle käy jokapäivä jotain tälläistä, Ettekö te ihmettele ollenkaan???

Olen varmaan koulun kummakammio, Kaikki nauravat mulle, Hävettää äly paljon. Enni, Sara & Elli ei silti jätä mua, onneks muuten mun elämä olis silkkaa roskaa, Onks nuorten elämä tämmöistä? - Kaikki ei ole mulla ainakaan norm.

Pitäs muistella äikkää 2:n luokasta, Onko vokaalit nää, AEIOUYÄÖ?

OLEN PÖLJÄ! Kommentoikaa!"!"!